Zamówienia można składać drogą mailową, telefonicznie lub poprzez formularz , który można pobrać z naszej strony.

Abyśmy mogli szybko i sprawnie zrealizować Państwa zamówienie konieczne jest umieszczenie informacji:

  • nazwa urządzenia ( typ urządzenia), dodatkowe elementy (drut oporowy,
  • bezpieczniki, itp.) oraz liczba zamawianych sztuk,
  • adresie firmy lub osoby zamawiającej,
  • adres do wysyłki (jeżeli jest inny niż adres zamawiającego),
  • NIP,
  • numer telefonu,
  • e-mail.

Kupujący ma możliwość wyboru sposobu płatności:

  • płatność za pobraniem– płatność kurierowi przy odbiorze, czas realizacji zamówienia wynosi 2-5 dni roboczych.
  • przedpłata– wystawiamy fakturę proforma i przesyłamy do klienta, przesłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizacje zamówienia, w przeciwnym wypadku czekamy na wpłatę.