Regulamin

Firma MAX.GJ prowadzi sprzedaż za pośrednictwem strony internetowej. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.maxgj24.pl lub telefonicznie pod numerem 697 291 046.

Zgodnie z art. 13 RODO informuję, iż:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma MAX.GJ JUSTYNA JANKIEWICZ-GWÓŹDŹ
  2. kontakt z Administratorem-tel. 697 291 046 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b RODO
  4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat
  6. posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
  7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych
  8. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji zamówienia.

I. Strony transakcji

  1. Nabywcą dokonującym zakupów poprzez stronę internetową maxgj24.pl jest pełnoletnia osoba fizyczna lub prawna.
  2. Sprzedawcą dokonującym sprzedaży produktów zawartych w ofercie jest firma: MAX.GJ z siedzibą przy ul. Brzeźnica, Słoneczna 94A, 39-206 Pustków, NIP 872 206 81 70, VAT EU PL8722068170, REGON 180356697

II. Przedmioty transakcji

  1. Przedmiotami transakcji są produkty przedstawione na stronie internetowej maxgj24.pl w chwili składania zamówienia.
  2. Wszystkie ceny, które są podane na naszej stronie www.maxgj24.pl są wyszczególnione na wartość netto oraz wartość brutto(ceny brutto zawierają podatek VAT 23%)
  3. Wszystkie oferowane produkty są fabrycznie nowe.
  4. Niektóre z oferowanych produktów mogą być w danej chwili niedostępne, wówczas informacja taka pojawia się przy danym produkcie.

III. Zamówienia

  1. Zamówienie można złożyć korzystając z formularza na stronie maxgj24.pl, pocztą, elektroniczną, lub telefonicznie.
  2. Zamówienie potwierdzane jest pocztą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 48 godzin.
  3. W przypadku braku możliwości potwierdzenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych z winy zamawiającego (np. błędny numer telefonu), zostanie ono anulowane.
  4. Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania jego podpisu.
  5. Z chwilą potwierdzenia realizacji zamówienia przez konsultanta Działu Obsługi Klienta dochodzi do zawarcia pomiędzy maxgj i Nabywcą umowy sprzedaży towaru.
  6. Zamówienia przyjmujemy przez 7 dni w tygodniu.
  7. W wypadku niezgodności dostarczonego zakupu z zamówieniem, firma maxgj wymienia produkt na własny koszt.

IV. Formy płatności

  1. Gotówka, przy osobistym odbiorze towaru.
  2. Pobranie kurierskie, przy dostawie zamówionego towaru.
  3. Przelew, zgodnie z podaną poniżej procedurą:
    • firma maxgj wystawia fakturę pro-forma na podstawie której Nabywca wykonuje przelew.
    • z chwilą wpływu na konto maxgj płatności, towar zostaje wysłany wraz z fakturą VAT.

V. Dostawy i Transport

  1. Termin dostawy wynosi od 2-5 dni roboczych. Wyjątek stanowią produkty, które są w danej chwili niedostępne. W takiej sytuacji Nabywca jest informowany przez pracownika maxgj o proponowanym terminie dostawy produktu.
  2. Towar wysyłany jest na terenie całej Polski firmą kurierską DPD, FEDEX, POCZTEX 24,DHL od poniedziałku – do piątku.
  3. Dokładny koszt dostawy dla każdego produktu podany jest w cenniku opłat transportowych znajdujących się na stronie zamówienia. W przypadku dostawy produktów powyżej 31,5 kg kurier dostarcza przesyłkę tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Oznacza to, że kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru i może pozostawić go pod blokiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, ale o jej realizacji decyduje firma kurierska.
  4. Dostawa towaru nie zawiera usług związanych z podłączeniem, uruchomieniem ani ustawieniem sprzętu.
  5. Odbierając towar Nabywca jest proszony o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Nabywca jest proszony o spisanie „Protokółu Szkody” w obecności pracownika firmy kurierskiej.
  6. Wszystkie skrzynie do urządzeń oraz TYP STYROBLATT 100 oraz TYP STYROBLATT 100/550 dostawa wyłącznie za pośrednictwem Pocztex24.

VI. Reklamacje

  1. W razie awarii sprzętu prosimy o kontakt, reklamacje są realizowane zgodnie z warunkami podanymi w karcie gwarancyjnej.
  2. Reklamacje przyjmowane są z wypełnioną kartą reklamacyjną (druk reklamacji) dołączoną do reklamowanego urządzenia.
  3. W razie reklamacji, zwrotu towaru lub wymiany proszę nie wysyłać paczek za pobraniem. UWAGA! Paczki pobraniowe nie są odbierane!
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni.
  5. Reklamacje można składać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. listownie lub telefonicznie pod numerem tel. 697 291 046.
  6. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Nabywca, będący konsumentem (czyli osobą fizyczną zawierającą umowę kupna w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową), w przypadku umowy zawartej na odległość, ma prawo odstąpić od zawartej umowy kupna towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany towar należy dostarczyć niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy, do siedziby Sprzedawcy. Sklep gwarantuje zwrot zapłaty w ciągu 7 dni roboczych, na konto bankowe wskazane przez Nabywcę lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
  7. Koszt wysyłki zakupu do klienta oraz zwrot produktu ponosi klient.

VII. Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy 14 dni

Adres do zwrotów:
MAX.GJ Justyna Jankiewicz-Gwóźdź
Ul. TRANSPORTOWCÓW 13,
39-200 DĘBICA
Adres @: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Telefon: 697 291 046

Informacje dodatkowe:

  1. Czas na zwrócenie towaru bez podawania przyczyny to 14 dni.
  2. Warunkiem uznania zwrotu jest nienaruszony, nieużywany sprzęt oraz dowód zakupu, wysłane w oryginalnym opakowaniu.
  3. Koszty zwrotu ponosi kupujący.

VIII. Paragony, faktury VAT

  1. Do każdego zakupionego poprzez stronę internetową maxgj24.pl produktu standardowo jest dołączana faktura VAT lub PARAGON . Zgodnie z nowymi przepisami jeśli klient nie poda numeru NIP do paragonu- nie będzie możliwości wystawienia do tego paragonu faktury VAT. W momencie składania zamówienia należy podać prawidłowe dane niezbędne do wystawiania faktury VAT. Nabywca może dokonać zmiany danych na fakturze po jej wystawieniu przesyłając dokument Noty Korygującej.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych podanych w celu realizacji zamówienia.
  2. Klient dokonujący zakupu poprzez stronę maxgj24.pl akceptuje warunki regulaminu.